Egy transexuális lány élete

Ez a blog egy Transexuális ember életét mutatja meg hogyan éli meg ezt a betegséget

Friss topikok

Címkék

Ahogy kezdődött a dolog

2013.01.10. 22:41 Timea024

it_gets_better_by_mysteriousmuffin-d45kj0p_1357852682.jpg_800x808

Az én történetembe a Transexualitás 10-13 éves koromban kezdet nap fényre jönni amikor elkezdtem érezni hogy valami nem normális nálam mért tetszenek a női dolgok a ruhák a haj a smink hosszú körmök.Mért érdeklödik egy "fiú" ilyen dolgok irránt ? Meg kérdezni senkit nem mertem hogy is mertem volna amikor ép elégé feltünnő voltam a személységem miatt is és mindenki engem szekált elég volt nekem ez a gond is de még kaptam egy kicsi ráadást az élettöl ami miat még jobban eltitkoltam és elzártam magamat betonfalakal ne hogy valaki is rájöjön az én igazi belsőmre.Tudtam és tisztába voltam vele hogy testem egy férfi test de agyam és lelkem nem az mért kell ezt nekem átélni? A hogy múltak az évek 14-18 évesen egyre jobban sodor-t az ár titkom egyre nehezebb és nehezebb lesz egyre jönnek a kérdések mért vagyok ilyen mért nem tudok olyan lenni mint a többi gyerek mért vágyom ilyenekre jönnek az öngyilkosági gondolatok én igy nem tudok élni nem akarok élni senki se szeretengem.Kb 17-19 évesen jön a CD "Crossdressing" de rá kellet döbenem hogy én nem vagyok "CD"és se Travi egyszerüen undorotam magamtól egy férfi arcal és testel számomra inkább hányinger volt ezért 3-4 probálkozás után inkább meg se probáltam többet.A mikor egyszer néztem a tv pont egy magyar mtf volt szó és én nagyon meg ilyetem amit mondot hogy ő nem érezte magát fiúnak stb stb és akkor döbentem rá hogy jézusom nekem is ez lesz a sorsom ? Akkor tagadásba kezdtem azt mondogatam magamnak én nem vagyok TS  majd kinövöm nálam ez csak muló betegség aha igen persze itt vagyok lassan 24 évesen és nap mint nap arra gondolok mit kezdjek magamal belevágjak? Mi lesz az életemel hogy fognak majd elfogadni a rokonok és a barátok tényleg lehetek valaha is egy átlagos nő ?

Szólj hozzá!

Címkék: Kezdetek

A bejegyzés trackback címe:

https://egytransexualislanyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr45011106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása