Egy transexuális lány élete

Ez a blog egy Transexuális ember életét mutatja meg hogyan éli meg ezt a betegséget

Friss topikok

Címkék

Coming Out első rész

2013.01.22. 16:20 Timea024

73_1_16377_6030ef1f1a888d4b6d338fc19fe6331d_0b14f7_204_1358866073.jpg_839x1019

Na újra itt vagyok most egy kicsit a Coming Out-omról mesélek :) .Tavaly "2012" áprilisban volt a nagy kő ledobása hát koppant is nagyot mint ne mondjak.Előtte kb 3-4x probálkoztam de annyira féltem oda áltam anyu mellé probáltam meg szólalni de nem jöt ki szó belőlem remegő lábal vissza vonultam szobámba és vártam a legalkalmasabb pillanatot.Majd ez áprilisban jött el valamikor a hónap közepe felé amikor pont a gép előtt voltam egyik ismerősnek probáltam segiteni hogy egy játékben megoldjon egy bonyolultabb dolgot linkeltem neki egy videot hol egy Csaj mutatta meg hogy kell meg csinálni a feladatott a barátom meg még igy is bénult órákat és ott anyázott én akkor röhögtemki és mondtam elég hangosan hogy ezt még egy csaj is meg tudja csinálni te meg ilyen béna vagy ? :D "én is elötte való nap csináltam ^^ " ezt ugye hallota anyám is mert nyitva volt a szombám ajta és már nem is tudom mit mondot nekem erre szitura amikor kimentem de ebből jelenetből huztam azt ki hogy én mit érzek.Nem egy átlagos Coming out ez én se igy terveztem de ez van :) persze egyből beindult a sírógép és zokogva elmondtam hogy soha nem éreztem magam fiúnak én lány akkarok lenni persze mit tud ilyenkor csinálni egy szülő ledöbben és egyből elkezdi hogy ezt valaki bedumálta nekem meg csak úgy képzelem a dolgot mert még soha nem volt "csajom" nem is "sexeltem" stb stb stb.Utána mondtam a HRT és a többit arra is jöt a negativ komment a Ösztrogéntől elhiznék meg ilyenek meg hogy milyen ronda csaj lennék meg hogy most se milyen nőies vonásom nicsen nem úgy beszélek nem úgy mozgok.Soha nem is mutatam semmi csajos viselkedést (ja csak ők nem tudták) bár azt elismerte"ték" hogy nem voltam valami nagyon fiús jelenség.Anyu egyik este elmondta a dolgot apunak gondolom neki is elég nagy teher volt ez bár ő csak pár napig birta én meg 23 évig ^^ apuval erről én nagyon nem is mertem beszélni és nem ismerek mostanában is ha beszélünk erről akkor csak anyuval néha ugy érzem hogy támogat majd néha meg hogy teljesen ellenem van.

Szólj hozzá!

Címkék: Out Coming

A bejegyzés trackback címe:

https://egytransexualislanyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr745035187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása