Egy transexuális lány élete

Ez a blog egy Transexuális ember életét mutatja meg hogyan éli meg ezt a betegséget

Friss topikok

Címkék

Sziasztok !

2013.01.10. 18:58 Timea024

Changes-Ahead.jpg

A nevem Tímea vagy is majd egyszer lesz most még "férfiként élek" már a mennyire lehet ezt férfi életnek hívni amit műveltem eddigi életem alatt.Ezt a blogot azért csináltam hogy kicsit kiöntsem a lelkemet névtelenül mivel még nem Coming Out-oltam csak a szüleimnek és Celeb se szeretnék lenni ^^ mint pár Transexuális sorstárs.Szeretném majd meg osztani az élményeimet az életem hogy alakulnak a dolgok és segíteni a sorstársaknak és új barátokat szerezni.

Sziasztok "Timi" :)

Szólj hozzá!

Címkék: Bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://egytransexualislanyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr155010696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása