Egy transexuális lány élete

Ez a blog egy Transexuális ember életét mutatja meg hogyan éli meg ezt a betegséget

Friss topikok

Címkék

Két TS a városban

2013.02.02. 20:03 Timea024

japan-tokyo-city-at-night-landscape_1359830635.jpg_3000x2250

Ez egy kicsi történet bár semmi érdekes nicsen benne átlagos dolgok :P Még Januárban volt hogy végre össze tudtunk futni barátnőmel Anitával ^^ a Westendbe találkoztunk kicsit vásárolgatunk nézelödtünk beültünk egy pizzázoba és elbeszélgetünk jó pár órát TS és egyéb dolgokról.Sikerült jó helyet találni a utcai ablakba ültünk :D mondhatni kirakati bábunak hogy tessék ilyen két normális Transexuális aki nem Celebkedik csak normális akar lenni "pl Szecsődi Kari"ha valahogy olvasná akkor (bocsi de szerintem kicsit nagyon feltünnő vagy).Mivel én még mondhatni gyerek cipőben járok Full timetól de probálkozok Anita már élheti az életét úgy a hogy mindig is szerete volna szóval szerintem átlag ember nem mondaná róla hogy valami gondja volt hát rólam inkább ne is beszéljünk.Ugy mondamám hogy ha lányak is néztek akkor Anita mellet én voltam a Jó csajnak a ronda barátnője :D

Szólj hozzá!

Címkék: Város Westend Transexuális Tali

A bejegyzés trackback címe:

https://egytransexualislanyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr545058686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása