Egy transexuális lány élete

Ez a blog egy Transexuális ember életét mutatja meg hogyan éli meg ezt a betegséget

Friss topikok

Címkék

A lány aki elveszett a sötétségben

2013.01.12. 14:48 Timea024

rain_by_andreewallin-d5n5bt6_1357996763.jpg_1500x1031

Most egy kicsit a belső gondolatokról szeretnék beszélni ami szerintem az összes Transexuálist összeköt.Nálám és gondolom sok más TS-nél hasonló a helyzet ami az irigységből fakadt amikor meg látok egy lányt én bennem mint mtf irigység töltel hogy én mért nem vagyok olyan mint az a csaj mért nem nézek ki úgy mért nem öltözhetek igy.Mivel mtf vagyok soha nem is járt azzon az eszem hogy meg ba**ak egy csajt egyszerűen soha nem is gondoltam rá nem is volt késztetésem se pedig a férfi testem rendesen működött ami sajnos zavart is elégé.Iskolai évek alatt egyre nyilván valóbb volt hogy nem vagyok fiú.Az összes fiú osztálytársnak folyamat a dugás járt az eszében és a mikor együtt mentünk valahova akkor is csak az volt hogy azt a csajt de meg b...nám de nem az hogy egy párt akkar nem ő mindenkit fel akart probálni.És folyamat a fiús erő fitogtatás ment amiben én nem akartam részt venni ezért is szekáltak engem mert nem voltam olyan mint az átlag.Persze mindig találkoztam olyan osztálytárssal aki szint úgy nem volt az a fiús típus bár régen meg szakadt a kapcsolatom velük lehet ők is TS-ek voltak.

Szólj hozzá!

Címkék: és Gondolatok Érzelmek

A bejegyzés trackback címe:

https://egytransexualislanyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr235013948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása